Terug
Gepubliceerd op 14/10/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 10/10/2024 - 10:00 collegezaal
  • Algemeen

    • A-punt

      • Goedkeuring verslag Vast Bureau d.d. 30 september 2024

        Goedgekeurd

        Het verslag wordt goedgekeurd.

  • Personeel

    • A-punt

      • Aanleg van een werfreserve voor kinesitherapeut - IFIC 15 - deeltijds (19/38) contract onbepaalde duur

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist een werfreserve aan te leggen voor de functie van kinesitherapeut.

      • Goedkeuring aanstelling jobstudenten in de cafetaria: november 2024

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling jobstudenten goed.

  • Financiën

    • A-punt

      • Goedkeuren factuur ontoereikende bestelbon

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau bevestigt dat de factuur van  Van de Velde Beton nv , nr 24/408229, voor een bedrag van 642,40 €, wordt goedgekeurd ter uitbetaling.

      • Goedkeuren factuur zonder bestelbon

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau bevestigt dat de factuur van  Elektro Moerenhout , nr 17907, voor een bedrag van 25,40 euro, wordt goedgekeurd ter uitbetaling.

  • Zorg

    • WZC

      • B-punt

        • Goedkeuring afwijking onderbreking kortverblijf

          Goedgekeurd

          Het vast bureau gaat akkoord.

    • Zorg

      • B-punt

        • Activiteiten WZC Ter Stelten

          Goedgekeurd

          Het vast bureau geeft de gevraagde toelating.

  • Centrale aankoopdienst

    • A-punt

      • Leveren incontinentiemateriaal WZC Ter Stelten – dienstjaar 2025 (ev. 3x verlengbaar met 1 jaar): Goedkeuring aannemingsvoorwaarden en gunningswijze

        Goedgekeurd

        Goedkeuring wordt verleend aan het bestek met nr. AD/OL/INCONTINENTIEMATERIAAL/2024/6 en de raming voor de opdracht “Leveren incontinentiemateriaal WZC Ter Stelten – dienstjaar 2025 (ev. 3x verlengbaar met 1 jaar)”, opgesteld door de Aankoopdienst. De aannemingsvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt 148.760,32 euro excl. btw of 180.000,00 euro incl. 21% btw.

      • Medische controle bij afwezigheid wegens ziekte van gemeente- en OCMW personeel vanaf 10/7/2023 t.e.m. 31/12/2024 (ev. 3x verlengbaar met 1 jaar): Goedkeuring verlenging van de opdracht voor het dienstjaar 2025

        Goedgekeurd

        De opdracht “Medische controle bij afwezigheid wegens ziekte van gemeente- en OCMW personeel vanaf 10/7/2023 t.e.m. 31/12/2024 (ev. 3x verlengbaar met 1 jaar)” wordt verlengd voor het dienstjaar 2025 tegen dezelfde voorwaarden vooropgesteld in het bijzonder bestek en aan dezelfde dienstverlener, zijnde Certimed vzw - Corda Campus, Kempische Steenweg 309 te 3500 Hasselt, tegen het nagerekende offertebedrag van 2.089,30 euro excl. btw of 2.528,05 euro incl. 21% btw.

  • Patrimonium

    • A-punt

      • Aanstellen landmeter voor het aanbrengen van aanpassingen aan een voorlopig plan met betrekking tot de opmeting en afpaling van de wegenis ter hoogte van de OCMW-site met de bedoeling deze over te dragen aan de gemeente voor opname in het openbaar domein

        Goedgekeurd

        De landmeter-expert gevestigd te 1745 Opwijk wordt aangesteld om het plan te finaliseren, rekening houdend met een aantal opmerkingen zodat de wegenis ter hoogte van de OCMW-site, eigendom van het OCMW, kan overgedragen worden aan de gemeente voor opname in het openbaar domein.

  • Bestelbons

    • Goedkeuring bestelbons

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau keurt de voorliggende bestelbons goed.